Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
Всього матеріалів в каталозі: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
|
Кожен з нас хоча б раз у житті замислювався над тим, ким хоче стати у майбутньому, з чим пов’язати свою долю.
Мені хочеться стати справжнім майстром тієї професії, яку я оберу. Але погодьтесь, це нелегка справа. Я вважаю, що майстер — це той, хто знайшов покликання у роботі, займається «сродною працею», як говорив великий Г. Сковорода.
Знайти своє покликання — значить виявити себе у праці, яка найкраще відповідала б складові твоєї душі, інтересам, способу життя. Потрібно правильно обирати професію, відчувати свої нахили, навчитися об’єктивно оцінювати себе і свої можливості. |
Дерево здавна слугувало людині у всіх сферах її життєдіяльності. З нього будували будинки, двори й інші господарські будівлі. Міста оточувалися дерев’яними фортечними стінами і частоколами, деревом мостили вулиці, дороги; з нього будувалися млини, промислові судна, створювалися речі домашнього вжитку, предмети культу, музичні інструменти, художні вироби. |
Обробка деревини – одне з найдавніших ремесел, опанованих людиною. Майже усі матеріальні речі, які оточували людину, виготовляли із дерева. Фахівці, які працювали з деревиною, завжди були у пошані. З плином часу життя вносило зміни в столярну справу, застосовувались нові технології. З поширенням індивідуального житлового будівництва зріс попит на оригінальні високоякісні столярні вироби і праця столяра стала більш творчою та відповідальною. |
Клас: 7. Модуль «Онови технології токарної обробки
металу.»
Тема: Технологія
токарної обробки металів та виготовлення виробів.
Мета:
Навчальна: Ознайомити учнів з технологією токарної обробки металів,
робочим місцем токаря , типами різців та їх застосуванням.
Навчити вміло застосовувати типи різців і режими
різання при
виготовленні деталей на токарному
верстаті.
Виховна: Виховувати
охайність в роботі , почуття відповідальності , безпечне і аналітичне
мислення , кмітливість , любов до професії токар.
Розвиваюча: Розвивати вміння і навички застосування та використання
токарних різців , знання з технології
токарної обробки металів.
Профорієнтаційна: Ознайомити учнів із
особливостями професії – токар. |
Клас: 8. Модуль. «Загальні
відомості про обробку деревини.»
Тема: Стругання
деревини.
Мета:
Навчальна:Ознайомити учнів із столярним інструментом для стругання деревини.
Виховна:Виховувати в учнів почуття прекрасного до
столярної справи та професій пов’язаних з деревообробкою.
Розвиваюча:Розвивати навички роботи зі столярним інструментом.
Профорієнтаційна:Дати уяву дітям про структуру
професій пов’язаних із деревообробкою-столяр та тесля. |
Клас: 8. Модуль.»
Електротехнічні роботи.»
Тема: Принципи дії і будова
контрольно-вимірювальних приладів. Правила безпеки при електричних
вимірюваннях.
Мета:
Навчальна: Ознайомити учнів з принципом дії і будовою
контрольно-вимірювальних приладів; навчити розпізнавати КВП, проводити
вимірювання за допомогою приладів напруги, сили струму, опору в електричному
колі.
Виховна: Виховувати охайність в роботі , почуття відповідальності
, безпечне і аналітичне мислення , кмітливість , любов
до професії електромонтер.
Розвиваюча: Розвивати допитливість, виховувати свідоме
ставлення до правил безпеки при електричних вимірюваннях
Профорієнтаційна: Ознайомити учнів з
особливостями професії електромонтер. |
|
|